Site Meter

Blogg.se hotas av stängning

Uppdaterat 13 april - Johan är en av ägarna till blogg.se
Postat av: Johan: Tjänsten kommer inte att stängas ner. Vi kommer att skriva mer om detta imorgon.


Det är oro för 75 000 bloggare som använder blogg.se nu.
Har bloggat i snart tre år och skrivit 1030 inlägg. Jobbigt om allt skulle försvinna.
här skulle min blogg se ut om jag gick över till blogger....suck!
Läs här.

Info från blogg.se 12 april kl. 14.32

(scrolla upp när du kommer in på länken)

Men det är ju ändå livsfarligt att blogga - läs här.


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Oj, jag har över fyratusen inlägg... och vill ha allt kvar.

2008-04-13 @ 01:24:03
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: sericea

men man måste ju kunna göra en backup på bloggen och flytta den på nåt sätt.
det är inget större fel på blogger, men är man inte van vid den så känns det ju självklart jobbigt.
hoppas det löser sig!

2008-04-13 @ 10:02:19
Postat av: Pallas

Oj, då. Det hade jag ingen aning om förrän jag läste din sida.

2008-04-13 @ 10:05:30
Postat av: Pallas

Dina bilder kommer inte till sin rätt på det andra stället ser jag./Pallas

2008-04-13 @ 10:09:11
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Nina: Det var väldigt många du!

sericea: Nej, flytta över allt detta till en annan plats går inte och att börja om på nytt känns inte så lockande. Hoppas att det kan lösa sig på något sätt.

Pallas: Det ser faktiskt ganska mörkt ut om man läser info och kommentarena från de norska vännerna...

2008-04-13 @ 10:09:19
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Trolda

Fy vad trist om det blir så! Men vi hoppas på det bästa...Treeeevligt att du numera ställer upp på alla "utmaningar"...DET skall jag ha i åtanke =D

Trolda - önskar fin söndag!

2008-04-13 @ 10:21:10
URL: http://trolda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0