Site Meter

Med Google Earth till Italien

15392-462
Har tillbringat morgonen med att flyga runt i världen med Google Earth som är ganska fantastiskt och det är möjligt att jag får åka till Italien med Google i stället för min planerade och betalda trädgårdsresa som jag skulle göra i slutet av april. Vi skulle nämnligen åka med Fly me......
Nu försöker arrangörerna hitta nya möjligheter att komma ner och de lovar att vi inte ska förlora pengarna. Jag är skeptisk!
Hoppas nu bara inte Kinaresan blir drabbad också.

Önskar alla en riktigt skön helg!

Kommentarer
Postat av: Parkarbetaren

Jag hoppas verkligen att du kommer till Italien, med eller utan Fly me! Jag vill inte gå miste om den fotofrossa som jag sett fram emot här på bloggen efter din hemkomst.
Vi var på vippen att köpa biljetter till Nice(Menton) med Fly Me. De hade ju en jättedrive för 0-kronors biljetter nyligen. Efter midnatt ngn gång i januari skulle biljetterna släppas. Vi satt här och ugglade vid datorn, men systemet kraschade. Med all trädbeskärning i kroppen orkade jag inte hålla mig vaken och det blev inga biljetter, men Fly me, utan med Malmö Aviation i stället. Nu får man vara nervös för att de går i konkurs.

2007-03-03 @ 12:03:09
Postat av: Lilla B

Håller tummarna för att du kommr iväg såväl till Italien som till Kina.
Håller helt med Parkarbetaren att vi ser fram emot ett sanslöst bildfrossande under resten våren.

2007-03-03 @ 12:13:34
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Parkarbetaren och LillaB: Kommer jag bara iväg till Italiens vackra trädgårdar lovar jag att bomba bloggen med bilder. Tacka trädbeskärningen för att du somnade Parkarbetaren och jag tror inte Malmö Aviation går i konkurs i första taget. När åker du?

2007-03-03 @ 19:03:09
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Pallas

Nej, men åh så tråkigt att du är en av dem som drabbas av konkursen!

2007-03-03 @ 21:42:57
URL: http://www.pallas.blogg.se
Postat av: Trolda

Med boken Italienska Trädgårdar och tillgängligheten av Google Earth ÄR det väl ändå inte så illa....Och VÅREN är ju så vacker här just då...Den vill man ju inte missa....!?!

Skämt å sido - jag hoppas inneligt att du kommer iväg på din resa! Jag håller tummarna!

Trolda - Buena Sera!

2007-03-03 @ 22:24:10
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Remivilma

Nice site, regards from the netherlands!

2009-09-30 @ 11:33:16
URL: http://remivilma.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0