Site Meter

Gläntan

15392-1441
Djupt inne i skogen finns en glänta
som bara kan finnas av den som
gått vilse

(Tranströmer)

Dessa rader finns skrivna på en vägg i ett rum någonstans i Sverige......

Uppdaterat kl. 02.06 natten till måndag
....om den kvinna som ringde fel från någon krog i Ryssland och trodde att jag var Andrejev .....om hon bara visste att när jag blir väckt av telefonen mitt i natten....så finns det inte en chans i världen att jag kan somna om igen.
Så nu sitter jag här.....

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vackert... både bilden och orden.
Kram från Ronja :)

2007-12-16 @ 18:07:53
URL: http://hundramiljoner.tradgardsblogg.se
Postat av: Trolda

Fjärilshuset inspirerar...Måste vara en härlig atmosfär att strosa runt i och insupa alla dofter..."Gläntan" ser bara så underbart trolsk ut! Och vitsippor talar om vår och ljus...Mmmm, härliga tider som stundar...

rolda - kramar!

2007-12-17 @ 09:15:08
URL: http://trolda.blogg.se
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Ronja: Borde nog läsa mer Tranströmer.
_____________

Trolda: Ja du rolda...visst ser det trolskt ut!!

2007-12-17 @ 16:45:42
Postat av: Kersti

Stackare. Tranströmer tycker jag om. Hoppas att du får mera nattro den här natten.

2007-12-17 @ 23:14:14
URL: http://plommenad.blogg.se/
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Kersti: Ja jag hoppas det blir en stilla natt.

2007-12-17 @ 23:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0