Site Meter

Varma gratulationer

15392-543Idag firar vi min kära dotter som fyller jämna år. Det ser ut att bli en fin dag men termometern visar -0,2 grader just nu. Solen går upp över Kungsholmen och jag har varit vaken sedan kvart över tre.
Nu väntar släkt och vänner och jag hoppas att hon får en fin dag.

Uppdaterat
Det blev en fin dag och min bukett till henne blev inte enbart rosor som det var tänkt utan hon komponerade en egen bukett med bl.a. vita syrener och ljusgula rosor i stället och vi köpte en tårta med vit choklad. Nu fortsätter festen utan släkten....


Kommentarer
Postat av: Parkarbetaren

Välkommen hem och grattis till dottern! Vad roligt att din resa blev så lyckad. Tack för att vi fick vara med i direktsändning. Nu ser jag fram emot fler magiska bilder!

2007-04-07 @ 11:17:39
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Tack Parkarbetaren. Är dock lite missnöjd med min fotografering i Kina. Har några fina från muren och botaniska som kommer framöver.

2007-04-08 @ 16:20:39
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Dotter

Tack för allt världens bästa pappa :)

2007-04-09 @ 18:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0