Site Meter

Trädgårdsspaning på Villa d´Este

Så....nu ligger Villa d´Este ute på Trädgårdsspaning.
Nu får det vara slut på resandet och det är dags att koncentrera sig på min egen slottspark. På måndag åker jag ut och ser över min frösådd och kanske klipper gräs första gången i år. Det är även hög tid att göra i ordning trädgårdslandet då det snart ska sås grönsaker där.
Trots att det är skönt att vara hemma kan jag sakna det italienska landskapet och de små byarna i bergen, utsikten och den sköna italienska atmosfären. Med all säkerhet kommer jag snart att återvända till Italien igen.

Kommentarer
Postat av: Twila Paris

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2009-11-03 @ 14:33:10
URL: http://www.twila-paris.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0