Site Meter

Hägg-grönska och ballongdrama

15392-568

Jag gick en liten kvällsvandring efter stränderna här hemma. Folk satt ute vid sjön och åt middag och det doftade grillning. Vid kolloniområdet var trädgårdsarbetet fortfarande igång, det är 19 grader och fåglarna sjunger. Plötsligt har jag en luftballong över mitt huvud och man undrade hur våghalsig den ballongföraren var. Väl hemma stod massor av folk vid sjön där ballongen höll på att landa mitt i sjön vid bron. Det såg riktigt dramatiskt ut men när jag kom fram hade ballongen i alla fall lyft så att den strök över hustaken. Det sista jag såg av ballongen var att den dök ner mellan husen på Kungsholmen.....jag har ingen aning om var den landade där. Det såg ut som om den landade mitt i vägen.

15392-566
15392-567

Kommentarer
Postat av: Anki

God förmiddag! Svar på din fråga finns nu på min sida. Hör av dig igen om det inte skulle funka!
Önskar dig en trevlig söndag!

2007-04-15 @ 09:47:21
URL: http://ankitankar.blogg.se
Postat av: Inkan

Spännande med ballongen... den ser ut som den landade i Rålambshovparken... bra landningsplats om man är illa ute med ballongen.

2007-04-15 @ 21:12:52
URL: http://blaafaagel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0