Site Meter

Utmaning

Jag har blivit utmanad av Ronja...tror jag, hon vill i alla fall att hennes flitigaste läsare ska göra det här.

4 arbeten jag haft:
4 filmer som jag ser om och om igen
4 städer jag bott i
  • Norrtälje
  • Stockholm
  • -----
  • -----
4 tv-serier jag gärna ser
  • Prison break
  • Seinfeldt
  • Gunnels gröna
  • Spanska ligan i fotboll
4 ställen jag vill åka till
  • Rom
  • Irland
  • Skottland
  • Lybska gränd i Visby
4 webbsidor jag besöker dagligen
  • Ett gäng favoritbloggar
  • Aftonbladet
  • DN
  • Svenska fans/Barcelona
4 favoriträtter
  • Lammfärsbiffar med vitlöksost och potatisgratäng
  • Lasagne
  • Fiskgratäng
  • Pizza Fantasia från Alex
4 ställen där jag trivs
  • Roslagens skärgård
  • Visby och hela Gotland
  • Österlen
  • Nunnedalen på Öland
4 bloggare som jag utmanar
  • Vem som helst bland mina länkade bloggar + H.U.H
Har lagt till en egen...

4 musikartister eller grupper
  • Ulf Lundell
  • Clannad
  • R:E.M
  • Sinead O´Connor

Kommentarer
Postat av: Ronja

Så klart du är utmanad!
Skottland vore trevligt... gott om whisky! :) Ska förresten på kollektionsprovning av Mackmyra-whisky i kväll. Mums!

2006-10-21 @ 15:40:38
URL: http://hundramiljoner.tradgardsblogg.se
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Lycka till med whiskyn ikväll Ronja.

2006-10-21 @ 16:26:37
URL: http://gardener.blogg.se/
Postat av: Inkan

Inte för att jag vet om jag finns mrd på någon favoritlista,men jag antog ändå utmaningen :)
Lite lördagsnöje var jag tvungen att ha en dag som idag.

2006-10-21 @ 17:18:32
URL: http://www.detfinnstrerum.blogspot.com/
Postat av: Lilla B

Fick utmaningen lite tidigare i höstas. Skrev den 24 augusti.
Musikartisterna fyller jag gärna på med:
1. Janne Schaffer
2. Monica Zetterlund
3. Paul McCartney
4. Mari Fredriksson

Gubben i stugan tycker jag också är underbar - den spelades in här i trakterna. Känner igen flera ställen. Ser ogärna om filmer , men just den har jag tittat på två gånger.

2006-10-21 @ 20:26:06
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: Pia

Hej!
Hur gör du med Jätteverbenan nu i vinter? Jag lyckades få fram två jätteexemplar från frö och nu är jag lite ängslig. Har ett stort kallväxthus och jordkällare, även möjlighet till ljus sval plats. Vad skulle du göra?

Mvh. Pia

2006-10-22 @ 13:32:12
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

Jag har hört att de ska gå att övervintra men så gör inte jag med mina utan jag sår nya nästa säsong i stället. Men som valigt är det nog svalt och ljust och vattning en gång i månaden som gäller. Lycka till och hör av dig och berätta hur det gick.

2006-10-22 @ 15:59:10
URL: http://gardener.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0