Site Meter

Sex

Klockan sex går jag upp och det betyder mer än en timmas sovmorgon för mig.
Målaren har lämnat lägenheten och har gjort ett bra jobb, nu är allting vitt vitt vitt i vardagsrummet och det känns som om jag gjorde ett rätt val med den vita färgen. Det är ljust och lätt att färgsätta med annat i rummet. Visst blir det lite kallt kanske men mitt vardagsrum är så kallt ändå på vintern....
Nu på morgonen kommer så golvsliparen och ska göra det sista jobbet med att slipa parketten. Tror att jag måste vänta till söndag med att ställa tillbaka möblerna.
15392-224
Då får vi se vart jag flyr idag. Kanske att jag åker till dotterns lägenhet och ser en film på dagen.
Helgen ska bli regnig och lockar inte till några utflykter utan det blir nog en helg att läsa mina böcker i stället och på lördag är det EM-kval i fotboll mellan Sverige-Spanien....ska bli kul att se de tre Barcaspelarna i Spanien.

Det varma vädret för årstiden tycks fortsätta och det ska blr runt femton grader varmt på eftermiddagarna i framöver. Det lär dröja innan jag får min dator igen, en av de tre hårdddiskarna hade gett upp och en ny är beställd, jag får hålla till godo med min gamla bärbara som låter som en motorsåg.

Kommentarer
Postat av: LillaB

Trevlig helg trots regn, knäskada och motorsågsdator!

2006-10-06 @ 07:27:37
URL: http://lillab.blogspot.com/
Postat av: caroline

vitt kan ju aldrig bli fel och passar ju till allt

2006-10-06 @ 07:34:57
URL: http://carolinesblogg.blogg.se
Postat av: Slottsträdgårdsmästaren

LillaB: Har vandrat runt mycket idag och knäet känns mycket bra....är överlycklig av känslan idag.
Caroline: Jo jag är glad att jag valde vitt.

2006-10-06 @ 13:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0